In viata nu te inseala doar privirea...

martes, 13 de marzo de 2012

Wishes...





-Vreau o viata noua
si de restu` caramele...


E soare...In sfarsit e mai frumos afara...Mi-e dor de vara...Mi-e dor de tine..Mi-e dor de mare si de rasaritul de la 5:30 de pe plaja din Eforie Nord...Mi-e dor de apa calda si de noptile in care vorbeam la telefon cu orele... Mi-e dor de mine,de vechea eu,de fetita aceea simpatica cu ochii atat de sinceri....Mi-e dor...

Fiecare zi pare din ce in ce mai lunga si fiecare noapte din ce in ce mai grea... Vreau sa fiu perfecta,dau macar pe aproape de perfectiune... Vreau sa zambesc, sa rad, sa dansez, sa alerg... Vreau sa joc fotbal si apoi sa port pantofi cu tocuri foarte inalte... Vreau sa dorm afara pe patura,pana la 12:00 si sa ies la pizza...

Vreau multe...Uneori prea multe...


No hay comentarios:

Publicar un comentario