In viata nu te inseala doar privirea...

martes, 13 de marzo de 2012

Voce de inger...





Soapte...In fiecare clipa soaptele tale imi inunda simturile si timbrul vocii tale ma rascoleste..Inca iti simt buzele cum se lipau de ale mele soptindu-mi "te iubesc".Stiu ca ma iubesti!Vreau din nou acea voce, acele vibratii sa-mi curga prin vene, sa ma tulbure, sa ma faca sa tresar...Simt buzele tale pe urechea mea cum imi sopteau "te ador"...Simt vocea aceea calda care m-a infiorat cand am auzit-o si mi-a topit acel cristal de gheata din suflet. Stiu ca nu le mai am,insa le vreau! Acele momente imi vor ramane in esenta pentru eternitate.Intoarce-te pentru o clipa si ofera-mi iarasi viata, ca ma simt goala si moarta.


Ai fost si pacat ca nu mai esti...
Imi lipsesc noptile cand imi spuneai povesti.
Imi lipseste siguranta si increderea,
Plecand ai luat cu tine iubirea...


05-03-2012




                                   (o datorie mai veche-pentru cineva special...)

No hay comentarios:

Publicar un comentario