In viata nu te inseala doar privirea...

miércoles, 12 de octubre de 2011

Te caut,te strig...






Mi te-ai dus,iubire,atat de departe te-ai dus
Si  mi-ai luat la despartire lumina,
Mi-ai luat-o cu tine in vesnicul apus...

Cand pustiita-n noptile tarzii
Precum un somnambul privesc spre stele
Te caut,te strig,sperand c-ai sa revii
Sa-ti spun ca imi lipsesti,iubirea vietii mele.

In disperare,caut vorbele tale
Cuvinte dulci,spuse atat de des,
Ca o mireasma extrasa din petale,
Cand ne-nteleasa-am fost,doar tu m-ai inteles...

Te caut in tristetea vremurilor sumbre
Ce nu le deslusesc acum prea bine.
Te caut ne-ncetat printre lumini si umbre
Sa-ti spun cat sufar si ca mi-e dor de tine...

Ingerul meu de pe taram de stele,
Vegheaza-ma si spune-mi cand gresesc.
Ai fost si vei ramane,iubirea vietii mele
Atat cat voi ramane in lume sa traiesc...















No hay comentarios:

Publicar un comentario