In viata nu te inseala doar privirea...

miércoles, 12 de octubre de 2011

Te pierd,ma !

Si vii tu sa-mi spui cum sa ies din toate astea,sa imi spui mii de teorii
Despre iubire,despre sentimente…
Mii de teorii pe care le-am mai auzit,mii de cuvinte care nu au niciun rost.
Doar eu stiu cat sufar si cat venin mi-a strans inima pana acum.
Doar eu stiu cate nopti n-am dormit din pricina ta.
Doar eu stiu cate am indurat pana sa ajung aici,cate cuvinte mi-au strapuns inima si apoi le-am dat uitarii ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat…
Ranile raman si eu raman cu ele,caci nu mai pot continua...O sa-mi plang de mila ,desi am promis ca nu o mai fac...O sa-mi ling ranile si o sa astept sa se vindece.
Tu nu ma poti ajuta cu nimic.
Imi predai lectii de viata,lectii de iubire ca si cum ai fi maestru,dar
Ceea ce nu ai inteles niciodata e ca nu mereu practica e la fel cu teoria..
Teoria ta nu se aplica la mine,am o ruina in loc de inima…
Distanta amplifica fiecare sentiment,inclusiv deznadejea,dezorientarea si teama…
Teama ca mai am de parcurs un drum imens desculta pe jar incins
Nu mai vreau sa sufar…
Si stiu ca te pierd…
Te pierd ,fiind lucida si constienta de ceaa ce se intampla…
Acest lucru ma inspaimanta!








No hay comentarios:

Publicar un comentario