In viata nu te inseala doar privirea...

martes, 12 de abril de 2011

Ultimul vers...




Stii firul ce l-am impletit amandoi?
A fost o ata ce s-a rupt si-am lipit-o inapoi...
De-atatea ori...
Acum incepe a se destrama si nu-nteleg de ce...
Astept sa suni..ziua greu mai trece..
Nu suni,nu-mi dai niciun mesaj..in graba
Te-as suna eu,dar poate ai treaba..
Ar trebui sa-nvat sa traiesc si fara tine
Ar trebui,dar nu vreau,faci parte din mine...
Nu te sun,nici mesaje nu-ti dau
O sa ma car ca nu mai are rost sa mai stau
Cu pasii apasat ma indrept spre usa
Si sper sa-mi spui inca "Iarta-ma papusa!"
Dar nu...
Poate vreau prea multe si nu  le voi avea....

Nu-mi pasa ,gata!..Imi vad de viata mea!
Cuvintele-s in plus...
O sa te uit sau am sa-ncerc...
Adio,te las,cum mi-ai spus...
Ma duc sa-not prin viata si sper sa nu ma-nec...
La toate  astea nu gasesc un motiv..
Dar tu considera ca ce-a fost intre noi a fost fictiv...
Si uite ca amintirea ta s-a sters..
Te-am pupat...Asta-i ultimu' vers...
<<<<Sfarsit(de poveste) >>>

No hay comentarios:

Publicar un comentario