In viata nu te inseala doar privirea...

martes, 12 de abril de 2011

nu-i nevoie de cuvinte...

Imi spui sa te las...te las,nimic greu de facut...
Si cand te sun ma intrebi ce fac si apoi esti asa tacut...
Tac si eu..cateodata plang
Uneori ma faci sa rad...
Deseori te ascult cum respiri
Iti bate inima,bate si-a mea
Uita-te pe fereastra ca a mai cazut o stea
Stii,nu-i nevoie de cuvinte,ne intelegem din priviri...
Suspin si-acum si ma pierd printre-amintiri...
A inceput totul c-un zambet,un apel din plictiseala
Acum e tot mai greu si din ce in ce mai multa oboseala
Nu-mi vorbesti,vrei liber de la stres pt o vreme
Si-ti zic:nu-ti mai bate capu' uita de probleme...
Nu pot sa fac nimic,nu-ti sunt de ajutor
Atunci te las si ma agat de-un nor...
Te las sa te linistesti,sa-ti vezi de treaba ta
Poate iti revii si-o lasam asa...
Nu mai suport,nici eu,nici tu,e evident
Relatia asta e un drog ce ne distruge lent
Nu vreau sa-ti ocup timpul,
Nu vreau sa te stresez
Am sa-mi caut altul
N-am ce sa remediez...
Nu-i nevoie de cuvinte sa-ntelegi ce se petrece
Dar pana ne-om vedea timpu' greu mai trece
Las o lacrima sa o ai ca amintire
Te las si pe tine,sper sa uiti de mine...
                           ADIO!  

No hay comentarios:

Publicar un comentario