In viata nu te inseala doar privirea...

lunes, 16 de enero de 2012

Zambet ucis de greseli






Nu am speranțe,nu am așteptări
                         De la tine sau de la viitor.
S-au stins pașii lăsați arzând pe cărări.
Am lasat în urmă sufletul, căutând alt decor...
             Te-am găsit întâmplător
              Vroiam doar un ascultător...


Nu mă aștept să mă-nțelegi sau să mă schimbi în bine,
Vreau doar să uit de el ,mințindu-mi inima cu tine,
Învățând ca pe o alta limbă cu litere străine
           Iubirea ta clădită pe ruine...

Nu te-aștepta să-ți dau inima-n dar
        Că am numai bucați păstrate în zadar.
O să-mi cumpăr fericirea plătindu-ți iar și iar
          Cu ultimele sentimente ce-mi lasă-un gust amar...

Să nu te-aștepți să-mi las mintea să te iubească,
Să nu speri că vreodată ar putea să regăsească
       În tine , suflteul meu speranță,
Când el e prins bine de un fir de ață,
Lăsat în urmă de ultima lui schiță în care zâmbea
                 Și spera,
             Și acum speră,că ne vom revedea...


Acum joci rolul principal
Până într-un subit final,
        Care îmi va lăsa eventual
O altă tăcere și un venin letal... 



"Si taci pentru ca nu mai ai nimic de spus.Aici eu am si primul si ultimul cuvant."


No hay comentarios:

Publicar un comentario